Jak postavit kvalitní e-shop, webové stránky nebo enterprise aplikaci? V dnešní době existuje mnoho platforem, které nabízejí různá řešení. My jsme si Kentico vybrali už více než 250krát, globálně bylo na Kenticu postaveno už přes 35 000 projektů různých velikostí. Řekli jsme si, že v našem prvním článku vám trochu přiblížíme proč se ke Kenticu pořád vracíme a to hned 7 důvody, proč volit platformu digitálních zážitků (zkráceně DXP) Kentico.
All-in-one platforma
Jedním z hlavních důvodů je to, že v Kenticu je všechno na jednom místě. Ať je vaším cílem nová firemní webová prezentace, e-shop a nebo větší projekt spadající pod enterprise webové aplikace tak v mnoha ohledech správy vašebo webu nemusíte jít daleko. Kentico nabízí velmi sofistikované možnosti e-commerce, správy obsahu, zpracování analytiky nebo marketingových aktivit. Na jednom místě můžete odesílat marketingové e-maily, tvořit automatizované kampaně a vyhodnotit jejich úspěšnost – bez dalších integrací. Můžete samozřejmě jít i cestou, kdy externí nástroje do svého řešení chcete použít a necháte si je zaintegrovat.
Jednoduchost používání a bohatý výběr funkcí
Kentico má široký arzenál nástrojů, díky kterým můžete zveřejňovat a upravovat nový obsah co nejefektivněji. Uživatelské rozhraní administrace je uživatelsky přehledné a zvládne s ním pracovat člověk se základními znalostmi Microsoft Office a bez intenzivního IT školení. Při editaci je vaše aktuální, live stránka oddělena od editoru, můžete se tak vyvarovat chybám, nahrát zpět předchozí verzi nebo zjistit kdo, kdy a jakou změnu provedl. Můžete si i nastavit proces pro schvalování nového obsahu či změn. Zaškolení v práci s Kenticem není problém, Kentico poskytuje vlastní zdroje pro seznámení s platformou.
Rozdělení práce
Správa obsahu v Kenticu se dá i důkladně organizovat rozdílnými editorskými právy a delegováním práce uživatelům. Editoři dostanou zodpovědnost za zvolená zadání a jejich dokončení. Dalším členům týmu (například externím zaměstnancům) můžete specificky nastavit limitované práva a notifikace. Sami máte pod kontrolou, jakou výši práv komu udělíte.
Personalizace a cílený marketing
Zacilte na své zákazníky a udržte je! Marketingové nástroje platformy Kentico jsou bohaté. Díky marketingové automatizaci může systém zacílit na ty správné návštěvníky a upomíná je například na zapomenutý košík, nabízí již prohlédnuté zboží, zasílá cílený newsletter anebo láká zákazníky nabídkou speciální slevy u příležitosti jejich narozenin nebo svátku. Ukazujte svým zákazníkům relevantní zboží, nabídky, informace použitím personalizace obsahu nebo A/B testingu. Pokud chcete jít dopodrobna, můžete cíleně segmentovat vaše kontakty a vytvářet pro ně marketingové kampaně na míru. Vytyčte si měřitelný cíl, jak ho dosáhnete, podpořte ho například newsletterem a zhodnoťte jeho úspěšnost - vše na jednom místě.
Nepřetržitá podpora a bezpečnost
K vyřešení jakéhokoliv problému je k dispozici zákaznická podpora, a to 24 hodin denně sedm dní v týdnu, máte tedy jistotu, že vždycky bude někdo ochotný a připravený vám podat pomocnou ruku. Kentico kromě zákaznické podpory klade důraz na bezpečnost. Můžete snadno integrovat vlastní databázi uživatelů, ověřovací službu nebo použít jednu ze standardních metod ověřování. Díky bezpečnostním funkcím se proto nemusíte bát o bezpečí svých dat nebo úniku informací. My našim klientům také běžně poskytujeme SLA (dohoda o úrovni poskytovaných služeb) podle jejich požadavků.
Mobilní verze samozřejmostí
Žijeme v mobilní době, větší polovina uživatelů prohlíží internet na svém telefonu. Plně responzivní design a šablony na míru, které automaticky přizpůsobí vzhled a funkci webu podle toho, jaké zařízení používáte, jsou proto naprosto esenciální. My vám webové stránky v Kenticu takto přizpůsobíme, navíc se můžete předem přesvědčit, jak přesně budou vaše úpravy na různých zařízeních vypadat.
Mocný nástroj e-commerce
Kentico přináší výhody i pro majitele e-shopů. Integrace s externími systémy zajišťuje jednoduchou komunikaci a zajistí tak zákazníkovi bezproblémový nákup. Kromě toho vás Kentico neomezuje ani v designu e-shopu, jelikož nejste limitováni žádnými předdefinovanými designy nebo typy produktů. Pro e-shopy jsou připraveny i další výhody – nejrůznější platební metody nebo personalizovaný checkout. Pokud uvažujete o expanzi, tak díky mnohojazyčnosti a možnosti více měn se o vás rychleji dozví zákazníci z celého světa.