Marketing & Event Specialist
Marketing & Event Specialist
Jako firma jsme v posledních letech vyrostli a děláme projekty pro naše zákazníky, na které jsme hrdí. Nyní bychom se rádi posunuli i v oblasti marketingu a posílili náš tým o pozici marketingového a eventového specialisty. Je to samostatná pozice pro někoho, kdo je komunikativní, všestranný a kreativní.
Co bude tvou pracovní náplní?
- Budeš se podílet na tvorbě marketingového plánu spolu s vedením firmy s ohledem na priority firmy a na rozpočet.
- Budeš řídit marketingové kampaně – rozvíjet firemní web, sociální média, případové studie nebo reference od klientů.
- Vytváříš marketingové materiály od obsahu na sociální sítě, přes prezentace až po brožury a další propagační materiály v češtině a angličtině.
- Spravuješ firemní webové stránky v CMS programu, edituješ případně zastaralé informace, udržuješ web ve skvělé kondici a podílíš se na jeho rozvoji.
- Organizuješ interní i externí eventy – může se jednat o eventy offline i online za účelem posílení brandu a obchodu společnosti. Můžeš se také zapojit do organizace interních eventů pro sdílení know how a teambuildingových akcí pro zaměstnance.
- I když se jedná o samostatnou pozici (nebudeš mít kolem sebe marketingový tým), budeš hodně spolupracovat s kolegy – konkrétně s vedením společnosti a s kolegy z obchodu, developmentu a HR. Aktivně budeš spolupracovat i s externími dodavateli marketingových služeb ohledně správy PPC kampaní, webové analytiky, designu nebo PR. Také budeš spolupracovat s našimi klienty a partnery - například na tvorbě případových studií nebo tiskových zpráv.
- Představujeme si tě jako otevřeného komunikativního člověka, který lehce navazuje vztahy.
- Budeš cestovat v rámci ČR i zahraničí kvůli účasti na konferencích nebo veletrzích – nejedná se ale o příliš časté výjezdy.
- Budeš pracovat s aplikacemi O365: Teams, PowerPoint, Excel a Word.
Co od tebe očekáváme?
- Máš alespoň 2 roky zkušeností v marketingu – abys věděl/a, jaké nástroje marketingu existují, jak fungují a jak je dokážeme využít. Nezalekneš se tvorby marketingové strategie a budeš pracovat samostatně - na marketing budeš ve firmě jediný/jediná.
- Pracuješ efektivně, dokážeš prioritizovat svůj den a úkoly.
- Jsi komunikativní, kontakt s lidmi tě nabíjí a komunikace s tebou je příjemná.
- Jsi kreativní. Jelikož chceme do marketingu šlápnout, potřebujeme tvé nápady, podněty a tvoji schopnost dotahovat projekty do konce.
- Jelikož se chceme zaměřit i na zahraniční trh, je pro nás důležitý vysoký level angličtiny (alespoň B2).
- Jedná se o pozici na full-time. Kanceláře máme v Brně na Botanické ulici a rádi bychom se potkávali pravidelně v kanceláři. Rádi ti ale poskytneme i částečnou práci z domu.
Jaké zkušenosti ti budou výhodou?
Výhodou jsou jakékoliv předchozí zkušenosti se správou sociálních sítí, s publikováním obsahu nebo s pořádáním a účastí na obchodních akcí. Plusem také je, pokud se orientuješ v IT a máš třeba zkušenosti s vývojem a správou webových stránek. Hodit se ti může také zkušenost s grafickými nástroji (Adobe Photoshop, InDesign).
Jak vypadá práce u nás?
Bluesoft rychle roste, je nás teď už víc jak 55! Sídlíme v centru Brna na Botanické ulici, konkrétně máme kanceláře v budově Fakulty informatiky Masarykovy univerzity. I proto u nás dáváme příležitost studentům, kteří u nás pracují na part-time, absolvují stáže nebo píšou bakalářku/diplomku. V kanceláři máme ovoce, kávu, čaj, snack bar plný zdravých dobrot, jednou za kvartál velkou firemní snídani, po práci můžeš zahrát playstation. Zkrátka se můžeš těšit na fajn prostředí – zkušení a chytří kolegové, se kterými zajdeš na pivko nebo zahrát tenis. Pořádáme grilovačky, degustace, snídaně a pravidelně sportujeme. Máme tři back-endové týmy (každý tým má 4-8 lidí), jeden front-endový tým, SAZKA tým a tým testerů. Na hladký průběh projektů dohlíží projektoví manažeři. Dále jsou součástí týmu HR a backoffice kolegyně. Pracovat můžeš začít jak v 7 ráno, tak v 10 dopoledne podle preferencí, jen kolem 10:30 mají jednotlivé týmy meetingy, na kterých si kolegové rozdělí úkoly. Rozvržení pracovní doby je na tobě, klidně si protáhni obědovou pauzu na dvě hodiny nebo si přispi. Pokud naplníš domluvený úvazek, jsme flexibilní. Umíme spolupracovat i na dálku, ale preferujeme, když alespoň část týdne budeš sedět v brněnské kanceláři společně s ostatními.
Jaké máme benefity?
- 5 týdnů dovolené
- Firemní notebook a firemní telefon
- Multisportka
- Firmou sponzorované vzdělávání (na cokoliv)
- Mobilní tarif
- Snack bar v kanceláři
- Nastavení spolupráce dle tvých preferencí
- Teambuildingy (grilovačka, degustace, tenisový turnaj, koktejlový den a další), PS4 v kanceláři, občerstvení (káva, čaj, ovoce, snack bar)
- Zázemí skupiny BiQ Group, takže se můžeš profesně posouvat napříč ČR i SK
Láká tě u nás pracovat? Paráda! Rádi se s tebou potkáme na pohovoru, kde při kávě všechno probereme. Pošli nám prosím CV, napiš ještě pár řádků o sobě a my se do 5 pracovních dní ozveme. Pak tě čeká osobní nebo online schůzka, kde ti představíme tým, pozici a firmu. Mezitím se můžeš mrknout na náš Instagram (bluesoftcz), kde najdeš videa a fotky z našich akcí.
jobs@bluesoft.cz