Naše práce / Pietro Filipi

Eshop na míru pro český módní dům Pietro Filipi, který zvítězil v soutěži Kentico Site of the Year v kategorii Best Graphic Design.

Webová prezentace

Kentico SITE OF
YEAR WINNER

Výsledek spolupráce:
47

Počet online objednávek již během prvních 6 měsíců narostl o 47 %

3

3x jsme zrychlili registraci do PF klubu a díky elektronické registraci ušetřili papír a tisk

Eshop na míru – od návrhu designu až po implementaci a následný rozvoj

Požadované služby:

Pietro Filipi je tradiční česká módní značka, která staví svůj úspěch na kvalitním zpracování oděvů navržených od vlastních návrhářů. I když PF stále nejvíce prodává skrze své kamenné prodejny, po spuštění nového eshopu si online prodej velmi rychle získal oblibu stávajících i nových zákazníků.

Úkol zněl jasně, spustit nový eshop do startu jarní sezóny 2017

Implementační analýzu na nový eshop jsme započali již za dob původního majitele a zakladatele značky Pietro Filipi. Po prodeji společnosti a s nástupem nového týmu se začaly věci dít mnohem rychleji. Harmonogram vývoje se zkrátil a během 4 měsíců měl být eshop live. Chvilkami jsme museli zatnout zuby, ale nakonec, i díky úzké spolupráci s týmem klienta, jsme eshop v termínu spustili.

Prohlédněte si výsledek práce pro desktop a mobilní zařízení

Na spolupráci s týmem Bluesoftu jsem ocenil, že nám byli partnerem, který nám pomohl nejen se samotným vývojem ecommerce platformy, ale také přicházeli s návrhy řešení a vlastními podněty, které vedly k lepšímu naplnění našich cílů.
Lukáš Haubelt Ecommerce manager Pietro Filipi

Nahlédněte do našich procesů, jak podobně složité projekty řídíme

Jak to děláme

Další náš projekt Sazka

Případová studie